Η διαφημιστική εταιρεία 3D Media πραγματοποίησε πρόσφατα την ετήσια συνάντηση των στελεχών της στο Mare Nostrum της Ανατολικής Αττικής, όπου αναπτύχθηκε η στρατηγική που θα ενισχύσει το προφίλ της 3D Media και θα τη διαφοροποιήσει σε σχέση με τις υπόλοιπες διαφημιστικές εταιρείες.
Εξελιγμένη δημιουργικότητα, πρωτοποριακά εργαλεία και συστήματα υψηλής τεχνολογίας, είναι το κεντρικό concept της εταιρείας, με στόχο την πλέον αποτελεσματική διείσδυση του διαφημιστικού μηνύματος.
Η 3D Media όρισε με σαφήνεια τους βασικούς άξονες της τρισδιάστατης επικοινωνίας που προσφέρει: above the line, below the line και digital. Στη διάρκεια της συνάντησης έγινε παρουσίαση όλων των εξειδικευμένων εργαλείων που διαθέτει για την ανάλυση του κοινού και των μέσων ανά κατηγορία δραστηριοποίησης, αλλά και αποκλειστικών μεθόδων άμεσης και αυξημένης διείσδυσης, όπως το DIRC Model (Direct Impact Radio Campaign).
Τέλος, συμφωνήθηκε η προώθηση της νέας προσέγγισης «creativity with technology» στην εγχώρια και διεθνή αγορά, ενώ παράλληλα έγινε η παρουσίαση case studies από καμπάνιες όπου αυτή εφαρμόστηκε με επιτυχία.
Εξελιγμένη δημιουργικότητα, πρωτοποριακά εργαλεία και συστήματα υψηλής τεχνολογίας, είναι το κεντρικό concept της εταιρείας, με στόχο την πλέον αποτελεσματική διείσδυση του διαφημιστικού μηνύματος.
Η 3D Media όρισε με σαφήνεια τους βασικούς άξονες της τρισδιάστατης επικοινωνίας που προσφέρει: above the line, below the line και digital. Στη διάρκεια της συνάντησης έγινε παρουσίαση όλων των εξειδικευμένων εργαλείων που διαθέτει για την ανάλυση του κοινού και των μέσων ανά κατηγορία δραστηριοποίησης, αλλά και αποκλειστικών μεθόδων άμεσης και αυξημένης διείσδυσης, όπως το DIRC Model (Direct Impact Radio Campaign).
Τέλος, συμφωνήθηκε η προώθηση της νέας προσέγγισης «creativity with technology» στην εγχώρια και διεθνή αγορά, ενώ παράλληλα έγινε η παρουσίαση case studies από καμπάνιες όπου αυτή εφαρμόστηκε με επιτυχία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!