Ο κόσμος του internet, για πολλούς χαοτικός, μπορεί πλέον να μετρηθεί και να οριοθετηθεί, δίνοντάς μας σημαντικά νέα στοιχεία. Αυτό, χάρη σε μία παγκόσμια καινοτομία που παρουσιάστηκε τη Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου στο Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου του Οικονομικού Πανεπιστήμιου Αθηνών.
Πρόκειται για ένα πρωτοποριακό εργαλείο μέτρησης το οποίο κατάφερε να «παντρέψει» τα ποσοτικά χαρακτηριστικά που είχαμε μέχρι σήμερα για τους χρήστες του internet, με την ποιοτική διάσταση των δεδομένων.
Το καινοτόμο αυτό εργαλείο που ονομάζεται Webrating δημιουργήθηκε από τη συνεργασία της V-net, που δραστηριοποιείται στο χώρο των τεχνολογιών διαδικτύου και της Abacus Research, εταιρείας με πολυετή εμπειρία στη διεξαγωγή ερευνών.
Όπως ανέφερε στην παρουσίαση ο Διευθύνων Σύμβουλος της V-net κ.Τάκης Μαραλέτος «στο internet, ενώ είχαμε πληθώρα στοιχείων για το πόσοι χρήστες μπαίνουν καθημερινά, πόση ώρα μένουν σε ένα site, που πάνε φεύγοντας, δεν είχαμε κανένα στοιχείο για το ποιοι είναι αυτοί οι χρήστες. Τώρα μπορούμε να συλλέξουμε όλες τις πληροφορίες που μας χρειάζονται».
Τα sites πληθαίνουν καθημερινά, παγκοσμίως, γίνονται μέσα ενημέρωσης, αγορών, επικοινωνίας. Και παρ’ όλα αυτά η «ταυτότητα» των χρηστών δεν ήταν γνωστή. «Όταν λέμε «ταυτότητα», τόνισε ο κ. Αλέξης Αθανασιάδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Abacus Research, «εννοούμε ότι με τη συναίνεση του χρήστη καταφέρνουμε πλέον να αποκρυπτογραφήσουμε τα δημογραφικά του χαρακτηριστικά. Ποιοι είναι αυτοί οι άνθρωποι, τι τους ενδιαφέρει να δουν, ποιες είναι οι ανάγκες τους, τι περιμένουν από ένα site».
Να τονίσουμε σε αυτό το σημείο ότι το Webrating είναι μία Ελληνική καινοτομία και ένα «εργαλείο» το οποίο στην πορεία θα μπορεί να δώσει πληθώρα στοιχείων και πληροφοριών για το internet στην Ελλάδα αλλά και διεθνώς.
Την παρουσίαση παρακολούθησαν με ενθουσιασμό οι φοιτητές του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας με τον καθηγητή τους, Γιώργο Δουκίδη.
Τις υπηρεσίες έρευνας Webrating μπορεί κανείς να τις βρει στο www.webrating.gr
Πρόκειται για ένα πρωτοποριακό εργαλείο μέτρησης το οποίο κατάφερε να «παντρέψει» τα ποσοτικά χαρακτηριστικά που είχαμε μέχρι σήμερα για τους χρήστες του internet, με την ποιοτική διάσταση των δεδομένων.
Το καινοτόμο αυτό εργαλείο που ονομάζεται Webrating δημιουργήθηκε από τη συνεργασία της V-net, που δραστηριοποιείται στο χώρο των τεχνολογιών διαδικτύου και της Abacus Research, εταιρείας με πολυετή εμπειρία στη διεξαγωγή ερευνών.
Όπως ανέφερε στην παρουσίαση ο Διευθύνων Σύμβουλος της V-net κ.Τάκης Μαραλέτος «στο internet, ενώ είχαμε πληθώρα στοιχείων για το πόσοι χρήστες μπαίνουν καθημερινά, πόση ώρα μένουν σε ένα site, που πάνε φεύγοντας, δεν είχαμε κανένα στοιχείο για το ποιοι είναι αυτοί οι χρήστες. Τώρα μπορούμε να συλλέξουμε όλες τις πληροφορίες που μας χρειάζονται».
Τα sites πληθαίνουν καθημερινά, παγκοσμίως, γίνονται μέσα ενημέρωσης, αγορών, επικοινωνίας. Και παρ’ όλα αυτά η «ταυτότητα» των χρηστών δεν ήταν γνωστή. «Όταν λέμε «ταυτότητα», τόνισε ο κ. Αλέξης Αθανασιάδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Abacus Research, «εννοούμε ότι με τη συναίνεση του χρήστη καταφέρνουμε πλέον να αποκρυπτογραφήσουμε τα δημογραφικά του χαρακτηριστικά. Ποιοι είναι αυτοί οι άνθρωποι, τι τους ενδιαφέρει να δουν, ποιες είναι οι ανάγκες τους, τι περιμένουν από ένα site».
Να τονίσουμε σε αυτό το σημείο ότι το Webrating είναι μία Ελληνική καινοτομία και ένα «εργαλείο» το οποίο στην πορεία θα μπορεί να δώσει πληθώρα στοιχείων και πληροφοριών για το internet στην Ελλάδα αλλά και διεθνώς.
Την παρουσίαση παρακολούθησαν με ενθουσιασμό οι φοιτητές του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας με τον καθηγητή τους, Γιώργο Δουκίδη.
Τις υπηρεσίες έρευνας Webrating μπορεί κανείς να τις βρει στο www.webrating.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!