Κυριακή 27 Μαΐου 2012

Η LG παρουσιάζει τη νέα γκάμα Cinema 3D γυαλιών

Η LG Electronics, παρουσιάζει τη νέα συλλογή 3D γυαλιών, συμπεριλαμβανομένου ενός ζευγαριού που έχει επιμεληθεί ο φημισμένος σχεδιαστής γυαλιών, Alain Mikli. Τα νέα 3D γυαλιά περιλαμβάνουν τρεις τύπους, τα Cinema 3D Glasses (single glasses), τα Cinema 3D Clip Type Glasses με κλιπ και τα Cinema 3D Glasses designed by Alan Mikli, τα οποία είναι ελαφρύτερα, πιο άνετα και ταυτόχρονα διαθέτουν αναβαθμισμένα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά, όπως είναι οι κυρτοί φακοί και η καθαρή δομή του σκελετού.

Χάρη στη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της LG και την έλλειψη ηλεκτρικών μερών, τα CINEMA 3D γυαλιά δε χρειάζονται φόρτιση και μετατρέπονται από «ενοχλητική» ανάγκη σε κομψά αξεσουάρ μόδας. Σε σύγκριση με τα γυαλιά άλλης τεχνολογίας, τα CINEMA 3D γυαλιά της LG είναι πιο άνετα και πολύ πιο προσιτά, καθιστώντας πιο εύκολη την παρακολούθηση 3D περιεχομένου από μεγάλες παρέες και οικογένειες.

Το μοντέλο Cinema 3D Glasses (single glasses) διαθέτει ξεχωριστή σχεδίαση, που συνδυάζει απαλές γραμμές και λεπτό σκελετό. Σε αντίθεση με τους παλαιότερους τύπους 3D γυαλιών, οι φακοί είναι πιο κυρτοί για καλύτερη εφαρμογή στο πρόσωπο του χρήστη, καθώς επίσης και για να βελτιώνουν τη συνολική CINEMA 3D εμπειρία θέασης. Μάλιστα, τα Cinema 3D Glasses (single glasses) είναι κατά 20% πιο ελαφριά από το προηγούμενο μοντέλο της LG, φτάνοντας σε βάρος μόλις τα 13,5 γρ..

Ακόμη μία προσθήκη στη γκάμα 3D γυαλιών της LG για τους χρήστες με γυαλιά μυωπίας, είναι τα Cinema 3D Clip Type glasses με κλιπ. Τα 3D γυαλιά με κλιπ αφορούν αποκλειστικά τις 3D τηλεοράσεις που βασίζονται στην τεχνολογία Film Patterned Retarder (FPR), η οποία βρίσκεται στην «καρδιά» των τηλεοράσεων CINEMA 3D της LG. Σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά 3D γυαλιών με κλιπ, τα Cinema 3D Clip Type glasses είναι κατά 25% πιο ελαφριά, ζυγίζοντας 5,5 γρ.

Το μοντέλο CINEMA 3D Glasses designed by Alan Mikli διαθέτει πιο αθλητικό σχεδιασμό με ιδιαίτερο σκελετό, που προέκυψε σε συνεργασία με τον φημισμένο σχεδιαστή, και ζυγίζει 16 γρ.. Οι φακοί των CINEMA 3D Glasses designed by Alan Mikli είναι ακόμα περισσότερο κυρτοί και καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος του προσώπου του χρήστη, προσφέροντας πιο έντονη και συναρπαστική CINEMA 3D εμπειρία θέασης. Το κομψό ζευγάρι CINEMA 3D Glasses designed by Alan Mikli, καθώς και όλα τα CINEMA 3D γυαλιά της LG, μπορούν να χρησιμοποιηθούν και για 3D προβολές σε κινηματογραφικές αίθουσες, καθώς τόσο το CINEMA 3D όσο και οι κινηματογράφοι, αξιοποιούν ακριβώς τις ίδιες τεχνολογίες FPR και RealD.

Η τεχνολογία FPR διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο στην επιτυχία της LG στις 3D τηλεοράσεις, καθώς σύμφωνα με πολλές μελέτες, τα μη βολικά και ακριβά γυαλιά αποτελούν τον πρώτο λόγο για τον οποίο οι καταναλωτές διστάζουν να αποκτήσουν 3D στο σπίτι. Με τη νέα γκάμα CINEMA 3D γυαλιών της LG, η τρισδιάστατη εμπειρία θέασης στις τηλεοράσεις CINEMA 3D γίνεται πιο απολαυστική και άνετη από ποτέ, γιατί Life’s Good!
Enhanced by Zemanta

VEET EasyWax TM Ηλεκτρική Συσκευή Αποτρίχωσης Roll-On

Το Veet για τη φετινή χρονιά, «βάζει το κερί στην πρίζα»!!! Η νέα, επαναστατική VEET EasyWax TM Ηλεκτρική Συσκευή Αποτρίχωσης Roll-On έρχεται για να σας προσφέρει το πιο τέλειο και επαγγελματικό αποτέλεσμα καλλυντικής αποτρίχωσης εύκολα και γρήγορα στο σπίτι σας!!! Η VEET EasyWax TM Ηλεκτρική Συσκευή Αποτρίχωσης Roll-On απευθύνεται σε όλες εμάς τις σύγχρονες γυναίκες που δε θέλουμε να χάνουμε το χρόνο μας στα ινστιτούτα ομορφιάς, αφού μπορούμε να έχουμε ένα άψογο επαγγελματικό αποτέλεσμα καλλυντικής αποτρίχωσης και τα πιο σέξι και απαλά πόδια εύκολα και ανέξοδα!!!

Η μοντέρνα VEET EasyWax TM Ηλεκτρική Συσκευή Αποτρίχωσης Roll-On εμπεριέχει τα ίδια συστατικά με τα κεριά που χρησιμοποιούνται στα ινστιτούτα ομορφιάς και αφαιρεί την τρίχα από τη ρίζα από την πρώτη κιόλας εφαρμογή!!! Είναι ειδικά σχεδιασμένο με φυσικό κερί μέλισσας, ιδανικό για όλους τους τύπους δέρματος, ακόμα και για το ευαίσθητο δέρμα. Η αυτοθερμαινόμενη ηλεκτρική συσκευή κεριού χάρη στην πρωτοποριακή κεφαλή επιτρέπει καθαρή και ομοιόμορφη εφαρμογή και χαρίζει στα πόδια σας υπέροχη λάμψη και μοναδική βελούδινη απαλότητα. To δέρμα σας ενυδατώνεται και παραμένει ακαταμάχητα απαλό έως και 4 εβδομάδες!!!

Απαλλαγείτε λοιπόν από το άγχος των προκαθορισμένων ραντεβού σε ινστιτούτα ομορφιάς, αφού τώρα πια με τη VEET EasyWax TM Ηλεκτρική Συσκευή Αποτρίχωσης Roll-On έχετε τον «ειδικό» της καλλυντικής αποτρίχωσης στο σπίτι σας για να έχετε καθημερινά τα πιο τέλεια και περιποιημένα πόδια!!!

Τιμές Λιανικής Πώλησης των προϊόντων VEET EasyWax TM Ηλεκτρική Συσκευή Αποτρίχωσης Roll-On
  •  Veet Ηλεκτρική Συσκευή Αποτρίχωσης Roll-οn 50ml 14,99 Ευρώ
  •  Veet Ανταλλακτικό Κερί Roll on Πόδια & Χέρια 50ml 8,99 Ευρώ

Όμορφα και ξεκούραστα πόδια με το νέο Στυλό Αντιμετώπισης Κάλων από τη Dr. Scholl !

Τα πόδια μας είναι αναπόσπαστο κομμάτι της εμφάνισής μας και μας στηρίζουν σε κάθε έξοδό μας, καθημερινή ή βραδινή, στο περπάτημα, στο χορό και την ορθοστασία. Για το λόγο αυτό θα πρέπει να είναι περιποιημένα, υγιή και ξεκούραστα!!! Το νέο, πρωτοποριακό Στυλό Αντιμετώπισης Κάλων 2 σε 1 Express της Dr. Scholl αποτελεί την άμεση λύση στην καταπολέμηση των επίπονων και αντιαισθητικών κάλων των ποδιών μας. Αυτό το μοναδικό προϊόν αφαιρεί αποτελεσματικά τους σκληρούς κάλους πάνω στα δάχτυλα, στο πρόσθιο μέρος του ποδιού (μετατάρσιο), ενώ είναι κατάλληλο και για τους μαλακούς κάλους ανάμεσα στα δάχτυλα. Χρησιμοποιείστε το Στυλό Αντιμετώπισης Κάλων 2 σε 1 Express της Dr. Scholl καθημερινά για άμεσα και ορατά αποτελέσματα!

Οδηγίες εφαρμογής:

Βήμα 1: Τρίφτης

o Ξύστε στην περιοχή του κάλου
o Επαναλάβατε κάθε 3 ημέρες

Βήμα 2: Προηγμένο Διάλυμα Θεραπείας Κάλων

o Εφαρμόστε τοπικά (1-2 εφαρμογές)
o Χρησιμοποιείτε καθημερινά

Οι κάλοι είναι από τα πιο συχνά και συνηθισμένα προβλήματα των κάτω άκρων αφού πρόκειται για την αντίδραση του δέρματος του ποδιού στη συνεχή πίεση με το υπόδημα. Ως άμυνα, σχηματίζεται σκληρό δέρμα, το οποίο μεγαλώνει εσωτερικά, δημιουργώντας ένα σκληρό πυρήνα που εμφανίζεται με τη μορφή του σκληρού εξογκώματος. Με το Στυλό Αντιμετώπισης Κάλων 2 σε 1 Express της Dr. Scholl μπορείτε εύκολα και απλά με μόνο δύο βήματα να απαλλαγείτε οριστικά από τους κάλους και να αποκτήσετε τα πανέμορφα και υγιή πόδια που σας αξίζουν!!!

Ανακαλύψτε τη νέα συλλογή Kickers Άνοιξη – Καλοκαίρι 2012

Η νέα συλλογής Kickers Άνοιξη Καλοκαίρι χαρακτηρίζεται από αισιοδοξία, χαρά και υψηλές θερμοκρασίες!

Μοναδικά χρώματα και σχέδια, ποικιλία από σανδάλια τύπου gladiator, υφασμάτινα παπούτσια τύπου τένις, μοντέρνες μπαλαρίνες αλλά και αθλητικά συνθέτουν το παζλ της κομψότητας και του casual chic στυλ! 
Τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν στη φετινή συλλογή έχουν προσαρμοστεί στις τάσεις της μόδας, προτείνοντας ένα συνδυασμό ζωντανών και γήινων χρωματικών αποχρώσεων, used looks και ανακυκλώσιμα υλικά εμπνευσμένα από την φύση, όπως σχισμένα δέρματα και σόλες από φελλό.


ΠΑΝΩ: Το μοντέλο SUBTIL: Το χρώμα είναι ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά των μοντέλων της νέας σειράς! Ο συνδυασμός τους σε αυτή τη μοντέρνα πλατφόρμα αποτελεί το ιδανικό κομμάτι της γκαρνταρόμπας μας για φέτος!

ΚΑΤΩ: Το μοντέλο  ΒΟΤΑΝΙΚ:  Οι «δεσποινίδες» προσέχουν πλέον την εμφάνισή τους, και χρειάζονται παπούτσια άνετα για το κυνηγητό αλλά και συγχρόνως μοντέρνα για να τα συνδυάζουν με τα ρούχα τους.

Πολλά περισσότερα μοντέλα βρίσκονται στα καταστήματα και σας περιμένουν να τα δοκιμάσετε!


Σάββατο 26 Μαΐου 2012

Δείκτες Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού – Ήρθε η ώρα να μετρηθούμε!

Πόσες χαμένες εργατοώρες κατά μέσο όρο έχει μια εταιρεία στην Ελλάδα ή πόσο είναι το κόστος απόλυσης ενός εργαζομένου; Πόσοι από τους εργαζόμενους κάλυψαν τους στόχους τους την προηγούμενη χρονιά και πόσοι είναι αυτοί που κατά μέσο όρο είναι ικανοποιημένοι από τον προϊστάμενο τους;

Το ALBA Graduate Business School at the American College of Greece επιχειρεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα να χαρτογραφήσει τους δείκτες Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού! Η έρευνα που θα πραγματοποιηθεί με την υποστήριξη της Eurobank Business Services έχει σκοπό να παρέχει στους Έλληνες Διευθυντές Προσωπικού (στελέχη Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού) τα εργαλεία εκείνα που θα ισχυροποιήσουν τις θέσεις τους και τα επιχειρήματα τους στις δύσκολες αποφάσεις που αφορούν το ανθρώπινο δυναμικό στον ιδιωτικό τομέα.

ALBA Graduate Business School
 (Photo credit: Wikipedia)
Οι Δείκτες Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού θα βοηθήσουν τις εταιρείες να καταγράψουν, να ελέγξουν, να αναλύσουν τα αποτελέσματα των ενεργειών του τμήματος Προσωπικού, καθώς επίσης και να συγκρίνουν τους δείκτες τους με τους αντίστοιχους του κλάδου αλλά και της ελληνικής αγοράς γενικότερα. Με αυτόν τον τρόπο το ALBA Graduate Business School at The American College of Greece ευελπιστεί να προσφέρει στους έλληνες Διευθυντές Προσωπικού, αφενός, τα εργαλεία και τη μεθοδολογία για να απεικονίσουν με αδιάψευστο τρόπο τα αποτελέσματα των ενεργειών τους και, αφετέρου, να αναδείξουν την ποιότητα και τη σημασία της δουλειάς τους, προς τους συναδέλφους τους, την ηγεσία του οργανισμού τους και την αγορά γενικότερα. Μέχρι τώρα τα εργαλεία αυτά αποτυπώνονταν σπασμωδικά σε εξειδικευμένες έρευνες συμβουλευτικών εταιρειών με χρέωση. Πλέον οι εταιρείες θα μπορούν δωρεάν να έχουν πρόσβαση σε ένα πλήθος από δείκτες, να μάθουν πως υπολογίζονται και να λαμβάνουν αναλυτικά τα αποτελέσματα της σύγκρισης τους με την ελληνική αγορά.

Οι εταιρείες που ενδιαφέρονται να ενημερωθούν για τους δείκτες και να συμπληρώσουν το ερωτηματολόγιο μπορούν να επισκεφτούν την ιστοσελίδα: http://www.alba.edu.gr/HRMetrics/

Πέμπτη 3 Μαΐου 2012

Η Barilla χορηγός του “Tutto Italia”

Η Barilla χορήγησε το “Tutto Italia: Cinema e Cultura”, την πρώτη επίσημη μεγάλη γιορτή Ιταλικής κουλτούρας που διοργανώθηκε από τις 19 έως τις 25 Απριλίου στην Αθήνα.

Στηρίζοντας το “Tutto Italia” η Barilla, ως εκπρόσωπος της αυθεντικής Ιταλικής γεύσης, συνέβαλε ώστε να δοθεί η ευκαιρία στους Αθηναίους να γνωριστούν με μια ευρεία γκάμα απόλαυσης …αλά Ιταλικά, μέσα από ένα πολυσύνθετο πολιτιστικό πλέγμα εκδηλώσεων που ξεκινούσε από το σινεμά και έφθανε ως τη γεύση.

Ειδικά πιάτα Barilla προσφέρθηκαν από γνωστά ιταλικά εστιατόρια της πόλης που συμμετείχαν στο “Tutto Italia” φέρνοντας το κοινό σε επαφή με πληθώρα γεύσεων από τη γειτονική χώρα, καθώς η ιταλική κουζίνα είναι βασικό και αναπόσπαστο χαρακτηριστικό της ιταλικής κουλτούρας.

Παράλληλα, στο μεγάλο πάρτι των εγκαινίων του “Tutto Italia” η Barilla προσέφερε σε όλους τους παρευρισκόμενους πακέτα δώρων με ποικιλία προϊόντων από τη Barilla προσκαλώντας τους να ζήσουν την αυθεντική ιταλική εμπειρία γεύσης στο σπίτι τους.

Με τη χορηγία στο “Tutto Italia” η BARILLA επισφραγίζει με τον καλύτερο τρόπο το γεγονός ότι τα προϊόντα της δίνουν την καλύτερη επιλογή για αγαπημένες συνταγές ζυμαρικών με την πλούσια γεύση, την υψηλή ποιότητα, την αίσθηση του μοντέρνου και του αυθεντικά Ιταλικού γιατί η BARILLA είναι ο πρεσβευτής της ιταλικής γαστρονομίας στην Ελλάδα.

Barilla, γεύση από Ιταλία

Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

Η Βενετία Ηλιοπούλου, κατέκτησε τον τίτλο της Miss Europe Face

ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΕΣ ΣΤΟ NG LOUNGE CAFE  ΤΗΣ ΚΥΨΕΛΗΣ
Παπατσώρη, Κακούτη, Ηλιοπούλου

Η Βενετία Ηλιοπούλου, κατέκτησε τον τίτλο της Miss Europe Face του διαγωνισμού ομορφιάς που πραγματοποιείται επί 26 , συνεχή, χρόνια στην Ελλάδα.

Η Βενετία θα εκπροσωπήσει τη χώρα μας στον αντίστοιχο διεθνή διαγωνισμό και αναμένεται να διακριθεί.

Με ύψος 1.82 η Βενετία κατάφερε να ξεχωρίσει και να κερδίσει τις εντυπώσεις της Κριτικής Επιτροπής στην οποία μετείχαν η Τζένη Οικονόμου, στυλίστρια του Dancing Wiht The Stars, ο πρόεδρος της Ακαδημίας Μοντέλων Γιώργος Κουτούλιας και επαγγελματίες από το χώρο της μόδας και της ομορφιά

Η Βενετία με τον Μ. Πυλαρινό και την κα Φ. Κόκα
Τον διαγωνισμό, που έγινε στο NG Lounge Cafe της Κυψέλης, παρουσίασε η δημοσιογράφος Ιωάννα Δεμεντή, που παλιότερα είχε διακριθεί στο διαγωνισμό.

Οι υποψήφιες παρέλασαν με ρούχα
Pantazonas, ενώ το hair styling ήταν του Μιχ. Πυλαρινού και το μακιγιάζ από το Art of Styling Studio.

H
Αλεξάντρα Αντρέι επιμελήθηκε το  styling και έκανε το casting ενώ ο Σταύρος Τσακιρίδης είχε τη φωτογραφική κάλυψη και ο Μίκυ Πέτροβιτς την τηλεοπτική παραγωγή.

Η
Χριστίνα Κακούτη εκλέχτηκε Miss Greece Globe και ξεχώρισε για τον επαγγελματισμό της,η Άντζελα Γεωργίου αναδείχτηκε Model of the Europe, η Παυλίνα Παππά New Models Look, η Σίσυ Παπατσώρη Models One, η Αλιόνα Μουρατίδου Miss Body World,  η Τζούλια Αγάπη Miss Greek Beauty και  η Άννα Μιτροφάνοβα Μιss Bikini World.

Το
επόμενο μεγάλο ραντεβού ομορφιάς έχει καθοριστεί για τις 29,30 Ιουνίου και 1 Ιουλίου  στη Σαντορίνη  στον μεγάλο διαγωνισμό  Miss Tourism Face που θα συνδυαστεί με  show μόδας και ένα καταπληκτικό beach party.

Η Ιωάννα Δεμεντή με τις νικήτριες

Δευτέρα 9 Απριλίου 2012

Οι συντονιστές της INTERAMERICAN στο Ορλάντο, για το Συνέδριο της GAMA

Για την Ηγεσία κατά την επόμενη ημέρα άκουσαν και έμαθαν πολλά και ενδιαφέροντα οι συντονιστές του Δικτύου που ταξίδεψαν πρόσφατα στο Ορλάντο των ΗΠΑ και συμμετείχαν στο μεγάλο ετήσιο Συνέδριο της GAMA International. Η εταιρεία είχε και φέτος την πλέον πολυπρόσωπη συμμετοχή από την Ελλάδα.

Στον ετήσιο σχεδιασμό της INTERAMERICAN, μέσα στην πυκνή ροή των αλλεπάλληλων εξειδικευμένων σεμιναρίων και θεματικών ημερίδων για τεχνικές διοίκησης πωλήσεων και νέα προϊόντα, το Συνέδριο της GAMA έχει την ξεχωριστή θέση του στο ενδιαφέρον των συντονιστών του Δικτύου agency που θέλουν να βελτιώνουν συνεχώς τον επαγγελματισμό και τις επιδόσεις τους.

Οι Α. Αντωνάκος, Ι. Δεμοιράκος, Φ. Θωμοπούλου, Ι. Τοζακίδης, Απ. Δοκούζης, Ν. Χαμουζάς, Κ. Παναγόπουλος και Μ. Παπαδοπούλου έφεραν στις αποσκευές της επιστροφής τους τις πολύτιμες γνώσεις για τον δημιουργικό και καινοτόμο συντονισμό ενός σύγχρονου γραφείου πωλήσεων.

Το “First in Class Award”, βραβείο κορυφαίας διάκρισης που απονέμει η GAMA International, κατέκτησε φέτος η Φώφη Θωμοπούλου, που άξια συνεχίζει το έργο του αξεπέραστου πατέρα της Θωμά Θωμόπουλου, του συντονιστή με τη μεγαλύτερη διάρκεια στην κορυφή των γραφείων πωλήσεων της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς.

Κυριακή 8 Απριλίου 2012

Mπισκότα και μπάρες δημητριακών GranCereale με υψηλή διατροφική αξία.

Η Barilla Hellas παρουσιάζει την αγαπημένη μάρκα GranCereale των Ιταλών τώρα και στην Ελλάδα, με την διατροφική αξία και την μοναδική γευστική εμπειρία που προσφέρει σε μπισκότα και μπάρες δημητριακών φτιαγμένων… με τη δύναμη της φύσης.

Τα GranCereale παράγονται από αλεύρι ολικής άλεσης μαλακού σίτου, είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και περιέχουν χαμηλά λιπαρά, προσφέροντας μια θρεπτική και απολαυστική λύση για ένα νόστιμο διάλλειμα στην ημέρα μας, που καλύπτει απόλυτα τις απαιτήσεις των σύγχρονων διατροφικών αναγκών.

Με την πρώτη δοκιμή διαπιστώνει κανείς την ξεχωριστή, φυσική γεύση των GranCereale που δεν κάνει κανένα συμβιβασμό σε διατροφική αξία καθώς βασικό χαρακτηριστικό τους είναι η υψηλή περιεκτικότητά σε δημητριακά όπως σιτάρι, ρύζι και βρώμη, τα οποία αποτελούν τη βασική πηγή ενέργειας για τον οργανισμό μας.

Τα μπισκότα δημητριακών GranCereale θα ικανοποιήσουν ακόμα και τους πιο απαιτητικούς καταναλωτές με την υπέροχη γεύση των τριών ξεχωριστών προϊόντων (ΣΟΚΟΛΑΤΑ, ΤΡΑΓΑΝΟ - CROCCANTE, ΚΛΑΣΙΚΟ). Επίσης προσφέρουν και μπάρες δημητριακών σε δύο μοναδικές γεύσεις (ΣΟΚΟΛΑΤΑ, ΜΥΡΤΙΛΟ).

Τα προϊόντα GranCereale έρχονται στην Ελλάδα για να φέρουν στους καταναλωτές μία νέα γευστική απόλαυση που στηρίζεται στο πάντρεμα της ξεχωριστής γεύσης, με τα διατροφικά οφέλη που προσφέρουν.

Η ποικιλία των προϊόντων της GranCereale, έρχεται και στη χώρα μας και υπόσχεται να καλύψει τις ανάγκες και τις προτιμήσεις όλων μας!

Οι νέοι ψυγειοκαταψύκτες της LG αλλάζουν τα δεδομένα στην κουζίνα σας

Η LG Electronics, παρουσιάζει τους νέους ψυγειοκαταψύκτες GB5240AVAZ και GB5240AVCZ, οι οποίοι ενσωματώνουν όλη την τεχνογνωσία και την εμπειρία της εταιρείας στην κατηγορία των οικιακών συσκευών, με αιχμή του δόρατος την υψηλή τεχνολογία της LG, που προσφέρει αξεπέραστη φρεσκάδα στα προϊόντα και μοναδικά επίπεδα εξοικονόμησης ενέργειας.


Τα νέα μοντέλα ψυγειοκαταψυκτών κατατάσσονται στην ενεργειακή κλάση Α++ και διαθέτουν την πρωτοποριακή τεχνολογία γραμμικού συμπιεστή (Linear Compressor) της LG, που εξασφαλίζει αυξημένη ενεργειακή απόδοση, χαμηλά επίπεδα θορύβου και μείωση της κατανάλωσης ηλεκτρικού ρεύματος. Η κορυφαία απόδοση των νέων ψυγειοκαταψυκτών συμπληρώνεται από μία σειρά καινοτόμων λειτουργιών και χαρακτηριστικών, όπως τα Total No Frost, Vita Light, Fresh 0 Zone και Moist Balance Crisper.

Τέλος, η δέσμευση της LG για 10ετή εγγύηση καλής λειτουργίας του γραμμικού συμπιεστή, αποτελεί απόδειξη της ανωτερότητας της τεχνολογίας Linear Compressor.

Ενδεικτική λιανική τιμή πώλησης (συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α):

GB5240AVAZ: 1.299 €
GB5240AVCZ: 1.135 €
Enhanced by Zemanta

Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012

"Μiss Εurope Face" την ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 6 ΑΠΡΙΛΙΟΥ στο NG Lounge Café


Ο Μεγάλος τελικός του "Μiss Εurope Face" θα γίνει την την ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 6 ΑΠΡΙΛΙΟΥ στις 9 μ.μ. στο NG Lounge Café (Φ. ΝΕΓΡΗ 18 στη ΚΥΨΕΛΗ – ΤΗΛ. 6937 450 587) και θα αναδειχθεί η νικήτρια η οποία θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα σε διεθνείς διαγωνισμούς

Το "Μiss Εurope Face", είναι ο μοναδικός Πανελλήνιος διαγωνισμός για την ανάδειξη επαγγελματιών μοντέλων, που πραγματοποιείται για 26η συνεχή χρονιά, Είναι η ευκαιρία που δίνεται σε εκατοντάδες κορίτσια απ όλη την Ελλάδα, να σταδιοδρομήσουν σαν επαγγελματίες μοντέλα.

Στον διαγωνισμό θα πάρουν μέρος υποψήφιες απ όλη την Ελλάδα ανεξάρτητα από εθνικότητα και χρώμα.

Πρόσφατα η Αμαντίν Χατζηθωμά νικήτρια του "Μiss Εurope Face" τέθηκε επικεφαλής του αγώνα κατά των ναρκωτικών σε όλη την Ευρώπη. Η Αμαντίν εκπροσώπησε τη χώρα μας στο «Miss Europe Beauty Contest 2002» που έγινε στην Βαρσοβία και αναδείχτηκε πρώτη κατακτώντας τον τίτλο «Miss Europe»!

Το διαγωνισμό θα παρουσιάσει η δημοσιογράφος Ιωάννα Δεμεντή ενώ την Κριτική Επιτροπή θα αποτελούν γνωστά ονόματα από τον χώρο της μόδας και της τέχνης με επικεφαλής την Τζένη Οικονόμου, στυλίστρια του Dancing On Ice και του Next Top Models.

Tο Hair Styling έχει αναλάβει η δημιουργική ομάδα του Μιχάλη Πυλαρινού (Πολυτεχνείου 52 -54 Ν. Ηράκλειο και Καραολή 101 Ν. Ιωνία), τα ρούχα Pantazonas (Σιβιτανίδου 23 και Φιλαρέτου 78, Καλλιθέα, www.pantazonas.gr )To styling είναι της Αλεξάνδρας Αντρέϊ, οι φωτό του Σταύρου Τσακιρίδη και το βίντεο του Μίκυ Πέτροβιτς

Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012

Το 2ο New Concept Bazaar είναι γεγονός!

Αν το παραδοσιακό shopping πλέον προκαλεί, ποιος μπορεί να ισχυριστεί το ίδιο για μια φιέστα δημιουργικότητας, ή για μία μεγάλη πολυσυλλεκτική έκθεση , που ξεφεύγει από τα κλισέ; Η μόδα, το interior design, η τέχνη, το κόσμημα, η φωτογραφία τα αξεσουάρ, η γεύση και η "πράσινη ζωή" ενώνονται κάτω από κοινή ομπρέλα.

Το παραμύθι ξετυλίγεται ξανά, αυτή τη φορά εκεί που χτυπάει η καρδιά της Αθήνας, στην Πειραιώς. Το 2ο New Concept Bazaar είναι γεγονός! Σύνθημα: “Η γνώση είναι δύναμη και η ισχύς εν τη ενώσει”.

Η εμπνεύστρια και σχεδιάστρια μόδας Κατερίνα Αλεξανδράκη με την ομάδα του New Concept Bazaar, φέρνουν κοντά, σ' ένα πανέμορφο loft 700 τ.μ. γνωστούς και καταξιωμένους δημιουργούς, καθώς και νέους ανερχόμενους, με στόχο να προβάλλουν όλοι την τέχνη τους.Μπορεί το να μπαίνει κάποιος σ' ένα μαγαζί για ορισμένους, στις μέρες μας, να είναι μέχρι και δακτυλοδειχτούμενο,όταν όμως μιλάμε για ένα τεράστιο event όπου οι πόρτες είναι ανοιχτές σε όλο τον κόσμο, για ένα event όπου εκτός από δημιουργίες σε ιδιαίτερα προσιτές τιμές, περιλαμβάνει και πολλά happenings με μουσική από γνωστούς djs (LadyDust, MethiBlonde, Kimco, Monokini κ.ά.) και live με την υψίφωνο Μαργαρίτα Γκινοσάτη σε jazz διάθεση, τα πράγματα προφανώς αλλάζουν. Δεδομένης και της επιτυχίας του πιλοτικού New Concept Bazaar που πραγματοποιήθηκε τον προηγούμενο μήνα, τα πεδία δράσης διευρύνονται σε όλους τους τομείς του lifestyle.

Καταξιωμένοι δημιουργοί όπως οι Μιχάλης Ασλάνης, Rita Pateroni, Βασίλης Ζούλιας, Nikos-Takis, Ελένη Αρώνη, Πάνος Απέργης, Smaragdi, Ioanna Kourbela, με σήμα κατατεθέν τα αέρινα υφάσματα, αλλά και νεότεροι στον χώρο της μόδας και ήδη δημοφιλείς, όπως Christine & Joe (Χριστίνα Παππά, Τζο Τόγκου) συνασπίζονται, ενώ η πρώην υπουργός και γνωστή ηθοποιός Ελένη Κούρκουλα κάνει την επίσημη πρεμιέρα της στα εικαστικά, μέσα από το 360 New Concept Bazaar ..!

Το 360 New Concept Bazaar θα έχει και φιλανθρωπικό χαρακτήρα. Όσοι το επιθυμούν, θα έχουν τη δυνατότητα να φέρνουν τρόφιμα, τα οποία θα συγκεντρώνονται σε ειδικό χώρο στο loft και στη συνέχεια θα διανέμονται στο Ιδρυμα Αστέγων του Δήμου Αθηναίων (Πειραιώς 35).

Dj set list & band
Παρασκευή 16 Μαρτίου Mono Κini, Kimco, MaK
Σάββατο 17 Μαρτίου LadyDust, Izo Project, Methi Blonde, Mr. Hadj
Κυριακή 18 Μαρτίου robot nine, bedroom djs, NiKei (wemustbeinlove), Xenos and friends
20.00-22.00 Μαργαρίτα Γκινοσάτη live with jazz band


16,17 & 18 ΜΑΡΤΙΟΥ 12.00-22.00 Πειραιώς 123
ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ.

Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012

Γαλακτώματα σώματος Weleda

Τα γαλακτώματα περιποίησης της Weleda περιέχουν αγνά φυτικά έλαια από σπόρους και φρούτα, που έχουν ωριμάσει κάτω από τον ήλιο, γεμάτα ενέργεια και δραστικά συστατικά. Καθώς είναι πλούσια σε πολυακόρεστα λιπαρά οξέα, απορροφώνται ιδιαιτέρως καλά από το δέρμα και ενισχύουν την αναδόμησή της. Για φυσικά όμορφη επιδερμίδα.
  • Τα νέα γαλακτώματα σώματος της Weleda εμπνέουν έντονα τόσο τις αισθήσεις όσο και το δέρμα.
  • Τα γαλακτώματα σώματος της Weleda διαφέρουν από άλλα γαλακτώματα σώματος καθώς η σύνθεση τους βασίζεται σε μια ειδική σύνθεση αγνών φυσικών ελαίων.
  • Κάθε γαλάκτωμα σώματος της Weleda δημιουργεί μια μακροχρόνια φροντίδα της επιδερμίδας καθώς υποστηρίζει τις φυσικές λειτουργίες του δέρματος ενώ παράλληλα εμπνέει τις αισθήσεις.
  • Νέες καινοτόμες συσκευασίες για τέλεια προστασία του προϊόντος και επίτευξη υπολειμματικής κένωσης 97%
  • Η Weleda αναγνωρίζει και υποστηρίζει την αρμονική σχέση ανάμεσα στον άνθρωπο και την φύση.
Ο Κόσμος των πρώτων υλών της Weleda

Ρόδι από την καρδιά της Τουρκίας

Το ρόδι είναι ένας αρχαίος καρπός που έχει καλλιεργηθεί εδώ και χιλιετίες στη Μέση Ανατολή, την Ινδία και στις ακτές της Μεσογείου. Για πολλά χρόνια, η Weleda έχει ερευνήσει τα πιθανά οφέλη των φρούτων και των ελαιούχων σπόρων για την περιποίηση του σώματος, αναπτύσσοντας μια ισχυρή γκάμα προϊόντων που αναζωογονεί το δέρμα.

Το παγκοσμίως μεγαλύτερο έργο παραγωγής βιολογικών τριαντάφυλλων

Τα τριαντάφυλλα της Δαμασκού που δίνουν στο άγριο τριαντάφυλλο το μοναδικό του άρωμα προέρχονται από την Τουρκία. Το 2001 η Weleda ξεκίνησε ένα πρωτοποριακό έργο εκεί, όπου 300 αγρότες μετέτρεψαν τα αγροκτήματά τους, προκειμένου να αναπτυχθεί αειφόρος βιολογική καλλιέργεια άγριων τριαντάφυλλων.

Η συγκομιδή λεμονιών είναι μια επίπονη χειρωνακτική εργασία

Η ζεστασιά από τον ήλιο της Μεσογείου, το πλούσια σε θρεπτικά συστατικά ηφαιστειογενές έδαφος και η εξαιρετική φροντίδα – είναι μόνο μερικοί από τους λόγους για τους οποίους ένα από τα καλύτερα αιθέρια έλαια εσπεριδοειδών παράγεται από λεμόνια Σικελίας.

Ηλιόλουστο Ιπποφαές

Έντονη ηλιακή ακτινοβολία, πλούσια σε θρεπτικά συστατικά χώμα και ιδανικές θερμοκρασίες: τα βουνά της νότιας Τοσκάνης είναι το σπίτι του βιοδυναμικά καλλιεργούμενου ιπποφαούς- μια από τις σημαντικότερες πηγές βιταμίνης C για την Weleda.

Δοκιμάστε ένα από τα 4 νέα γαλακτώματα σώματος της Weleda, Ρόδι, Ιπποφαές, Άγριο Τριαντάφυλλο και Κίτρο και νιώστε την λάμψη του ήλιου στην επιδερμίδα σας!


Αποκλειστικός Αντιπρόσωπος

ΕΛΟΒΑΡΗ ΑΓΓΕΛΙΚΑ Α.Ε.

ΘΕΣ/ΝΙΚΗ Τ: 2310 301 720, W: www.weleda.gr, E-mail: info@weleda.gr, elovari@elovari.gr
https://www.facebook.com/Weleda.Greece

Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2011

SWAN: Φέτος τις γιορτές πρωτοτυπήστε

Φέτος τις γιορτές πρωτοτυπήστε και κάντε δώρα σε αυτούς που αγαπάτε, με ιδιαίτερο νόημα και αξία…..!

Επιλέξτε θεραπείες της επιλογής σας ή κάποιον συνδυασμό από τις προτάσεις του SWAN (http://www.swan.com.gr/gifts.html) σε ειδικές τιμές και κερδίστε μοναδικές στιγμές χαλάρωσης και ευεξίας και για τον εαυτό σας!

Γιατί φέτος τις γιορτές, το SWAN , επιστρέφει το 30 % της αγοράς των δώρων σας για να πραγματοποιήσετε δικές σας θεραπείες!!!
Enhanced by Zemanta

Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2011

ΕΝΑΣ ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΙΒΩΤΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε ο 29ος  Κλασικός Μαραθώνιος Αθηνών με επίσημο χορηγό & ονομαστικό χορηγό στους Αγώνες δρόμου των 5 & 10χλμ. την WIND Ελλάς.

Συνολικά  18.500 δρομείς, έλληνες και ξένοι, έλαβαν θέσεις την Κυριακή 13 Νοεμβρίου το πρωί στο Παναθηναϊκό Στάδιο, στην εκκίνηση των Αγώνων Δρόμου 5χλμ & 10χλμ αλλά και στον Μαραθώνα στην εκκίνηση της Κλασικής Διαδρομής των 42.195 χλμ. Παράλληλα με τη συμμετοχή τους, οι δρομείς συνέβαλαν στην πρωτοβουλία κοινωνικής αλληλεγγύης της WIND για τη στήριξη του έργου της Κιβωτού Του Κόσμου.  
Μέσω μιας σειράς «μηχανισμών» που ενεργοποίησε πριν αλλά και κατά τη διάρκεια των αγώνων, η εταιρεία κατάφερε να συγκεντρώσει το ποσό των 40.000€ για τα παιδιά της Κιβωτού του Κόσμου. Την επιταγή με το ποσό που συγκεντρώθηκε είχαν τη χαρά να παραδώσουν οι ίδιοι οι πρεσβευτές στον πάτερ Αντώνιο και τα παιδιά της Κιβωτού χτες το απόγευμα στο κατάστημα WIND, που βρίσκεται στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στο Μαρούσι.
Για πρώτη φορά η WIND Running Team έδωσε το δυναμικότερο παρόν που έχει δώσει ποτέ ομάδα στην κορυφαία αθλητική διοργάνωση, με 1.000 δρομείς οι οποίοι έλαβαν μέρος σε όλους τους αγώνες (5χλμ., 10χλμ. και Μαραθώνιος). Με τη συμμετοχή τους, οι δρομείς συνεισέφεραν στην εκστρατεία για την ενίσχυση της Κιβωτού του Κόσμου καθώς για καθέναν η WIND δωρίζει 10 ευρώ στα παιδιά της Κιβωτού.
Ακόμα, μία ομάδα από δημοφιλείς Έλληνες έλαβαν επίσης μέρος στον αγώνα με τα χρώματα της WIND Running Team. Οι Πάνος Βλάχος, Ζέτα Δούκα, Νίκη Κάρτσωνα, Γιώργος Μανίκας, Νικολέτα Ράλλη, Ρέα Τουτουνζή και Χρήστος Φερεντίνος, ως πρεσβευτές της WIND Running Team και του μηνύματος της ομάδας στήριξαν με τη συμμετοχή τους το έργο της «Κιβωτού του Κόσμου», καθώς για κάθε έναν «πρεσβευτή», η WIND προσέφερε στην Κιβωτό το ποσό των 1000€.
Η WIND έδωσε επίσης τη δυνατότητα σε όλους τους δρομείς του 29ου Κλασικού Μαραθωνίου Αθηνών να συνεισφέρουν στην Κιβωτό του Κόσμου. Απλά πατώντας πάνω στον τάπητα της ΑΨΙΔΑΣ ΑΓΑΠΗΣ με τη σήμανση «I like WIND – Πάτα like και πρόσφερε» η οποία βρίσκονταν περίπου χλμ πριν τον τερματισμό, επί της Βας. Σοφίας, ενίσχυαν κατά 1 ευρώ το ποσό για την Κιβωτό του Κόσμου.
Παράλληλα, μέσα από την ειδική εφαρμογή «Πάτα  Like και Πρόσφερε» στη Facebook σελίδα της WIND, η εταιρεία έδωσε σε όλους τη δυνατότητα να στηρίξουν το έργο της Κιβωτού προσφέροντας 1€ για κάθε Like, συγκεντρώνοντας μέσα από την πρωτοβουλία αυτή 10.213€.

«Creativity with technology» Kεντρικό concept της 3D Media

Η διαφημιστική εταιρεία 3D Media πραγματοποίησε πρόσφατα την ετήσια συνάντηση των στελεχών της στο Mare Nostrum της Ανατολικής Αττικής, όπου αναπτύχθηκε η στρατηγική που θα ενισχύσει το προφίλ της 3D Media και θα τη διαφοροποιήσει σε σχέση με τις υπόλοιπες διαφημιστικές εταιρείες.

Εξελιγμένη δημιουργικότητα, πρωτοποριακά εργαλεία και συστήματα υψηλής τεχνολογίας, είναι το κεντρικό concept της εταιρείας, με στόχο την πλέον αποτελεσματική διείσδυση του διαφημιστικού μηνύματος.

Η 3D Media όρισε με σαφήνεια τους βασικούς άξονες της τρισδιάστατης επικοινωνίας που προσφέρει: above the line, below the line και digital. Στη διάρκεια της συνάντησης έγινε παρουσίαση όλων των εξειδικευμένων εργαλείων που διαθέτει για την ανάλυση του κοινού και των μέσων ανά κατηγορία δραστηριοποίησης, αλλά και αποκλειστικών μεθόδων άμεσης και αυξημένης διείσδυσης, όπως το DIRC Model (Direct Impact Radio Campaign).

Τέλος, συμφωνήθηκε η προώθηση της νέας προσέγγισης «creativity with technology» στην εγχώρια και διεθνή αγορά, ενώ παράλληλα έγινε η παρουσίαση case studies από καμπάνιες όπου αυτή εφαρμόστηκε με επιτυχία.

Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2011

ΙΕΚ ΞΥΝΗ: Δυναμική συμμετοχή στην 5η Έκθεση Κλασσικού Μαραθωνίου Αθηνών

Με ιδιαίτερη επιτυχία και την ευγενική χορηγία των ΙΕΚ ΞΥΝΗ, ολοκληρώθηκε η 5η Έκθεση Κλασσικού Μαραθωνίου Αθηνών, που διοργανώθηκε από το ΣΕΓΑΣ στις 10, 11 & 12 Νοεμβρίου στο Ζάππειο Μέγαρο. Για μια ακόμη φορά, τα ΙΕΚ ΞΥΝΗ με υψηλό αίσθημα κοινωνικής ευθύνης, έχοντας θέσει ως στόχο την προαγωγή και εμπέδωση του αθλητικού πνεύματος και της ολυμπιακής άμιλλας από τους νέους, συμμετείχαν σε αυτή την κορυφαία διοργάνωση, που αποτέλεσε το ετήσιο καθιερωμένο ραντεβού της δρομικής κοινότητας της Ελλάδος, η οποία αριθμεί περισσότερα από 15.000 μέλη, αλλά και της διεθνούς κοινότητας, με τη συμμετοχή περισσότερων των 15.000 αθλητών.
Το εκθεσιακό  περίπτερο των ΙΕΚ ΞΥΝΗ και του Ποσειδώνιου Ημιμαραθώνιου της Αθήνας –  Athens Half Marathon,  αποτέλεσε πόλο έλξης για χιλιάδες επισκέπτες που πλαισίωσαν την έκθεση προκειμένου να ενημερωθούν για το  Athens Half Marathon, που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 6 Μαΐου στη Μαρίνα του Φλοίσβου στο Π. Φάληρο, στο πάρκο της Καλλιθέας και στο ΣΕΦ.  Στο πλαίσιο της συμμετοχής τους στην 5η Έκθεση Κλασσικού Μαραθωνίου Αθηνών, τα ΙΕΚ ΞΥΝΗ προσέφεραν υποτροφίες σπουδών, αξίας χιλιάδων ευρώ.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι τα ΙΕΚ ΞΥΝΗ στηρίζουν ως Ονομαστικός Χορηγός τη διοργάνωση του 3ου Ποσειδωνίου Ημιμαραθωνίου που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 6 Μαΐου, σε όλο το εύρος του Φαληρικού Όρμου, με τους αγώνες: Ημιμαραθώνιος, Σκυταλοδρομία, 1/4  Μαραθώνιος, Αγώνας Νεότητας, Αγώνας μικρών παιδιών, Δυναμικό Βάδισμα, Αγώνας Φιλανθρωπίας (Charity Run), Αγώνας Διασκέδασης -Athens Fun Run (Coastal Zone).
Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, στο εκθεσιακό  περίπτερο των ΙΕΚ ΞΥΝΗ και  του Athens Half Marathon, έδωσαν δυναμικό παρών εξέχουσες προσωπικότητες από το χώρο του κλασικού αθλητισμού και της δημοσιογραφίας. Μεταξύ άλλων, παρέστησαν ο Ισπανός Πρόεδρος της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας AIMS κ. Paco Bora, ο πρώτος Έλληνας νικητής του Μαραθωνίου της κλασσικής διαδρομής και  Πρωταθλητής Ελλάδος Δημήτρης Θεοδωρακάκος, ο βετεράνος δάσκαλος  Τάκης  Σκουλής που έτρεξε στον Φειδιππίδειο Άθλο (Αθήνα – Σπάρτη – Αθήνα), οι υπερ-μαραθωνοδρόμοι  Γιάννης Νικολιάς  και  Γιώργος Πάνος, ο φετινός πρώτος  Έλληνας Σπαρταθλητής  Γεώργιος  Κουτσιούκος, ο μαραθωνοδρόμος Παύλος Τζαναβάρας, ο Αντιπρόεδρος του Συλλόγου Αθλητών Τροκαντερό Γεώργιος  Κατσαμπάνης και ο Διευθυντής του ΒΗΜΑΤΟΣ Παντελής Καψής.

Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2011

Mediterranean College Επίσκεψη στο Νομισματικό Μουσείο

Οι προπτυχιακοί φοιτητές της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων του Mediterranean College, θα πραγματοποιήσουν επίσκεψη στο Νομισματικό Μουσείο, στις 25 Νοεμβρίου 2011.

Το Νομισματικό Μουσείο Αθηνών θεωρείται ένα από τα σημαντικότερα τους είδους του στον κόσμο. Η συλλογή των εκθεμάτων του περιλαμβάνει περισσότερα από 600.000 αρχαία νομίσματα και άλλα σχετικά αντικείμενα που ανάγονται από τον 14ο αιώνα π.Χ. έως σήμερα. Είναι ένα από τα παλαιότερα κρατικά μουσεία της Ελλάδος, που συνδέεται άμεσα με την ίδρυση του νεοελληνικού κράτους και την προστασία της εθνικής πολιτιστικής κληρονομιάς μας. Περίπου δέκα χιλιάδες τόμοι συγγραμμάτων στον εξειδικευμένο χώρο της νομισματικής, της ιστορίας, της σιγιλλογραφίας, της αρχαιολογίας, πλαισιώνουν το αρχαιολογικό υλικό, μαζί με ένα πλουσιότατο αρχείο εγγράφων. Info: Mediterranean College, Aθήνα: Πατησίων 107 & Πελλήνης 8, τηλ.: 210 8899600, Θεσσαλονίκη: Βαλαωρίτου 9 - Τηλέφωνο: 2310 287 779 , www.medcollege.edu.gr

Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2011

Casting για την επιλογή των υποψηφίων του Miss Europe Face

Στην τελική ευθεία μπαίνουν οι ετοιμασίες για τον μεγάλο τελικό διαγωνισμό του Miss Europe Face. 

Ήδη έχει προγραμματιστεί το casting  για την επιλογή των υποψηφίων που θα γίνει την Δευτέρα 21 Νοεμβρίου από τις 5 το απόγευμα έως τις 10 το βράδυ στο νέο "Δεληολάνη"  στη Λ. Συγγρού 100, απέναντι από τον σταθμό του Μετρό FIX.

O φετινός διαγωνισμός συμβάλει στην ενημέρωση των νεαρών γυναικών για τον καρκίνο του στήθους με slogan "ΚΑΙ Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΧΤΥΠΑ ΤΟΝ ΚΑΡΚΙΝΟ ΤΟΥ ΣΤΗΘΟΥΣ".

Στον διαγωνισμό μπορούν να πάρουν μέρος υποψήφιες απ όλη την Ελλάδα ανεξάρτητα από εθνικότητα και χρώμα. 

Το διαγωνισμό θα παρουσιάσει η δημοσιογράφος  Ιωάννα Δεμεντή που λανσάρει και ένα ξεχωριστό άρωμα με το όνομά Ioanna D-Eau de Parfum!

Στην επιτροπή που θα κάνει την επιλογή των υποψηφίων θα είναι επικεφαλής η Τζένη Οικονόμου, γνωστό μοντέλο και σήμερα στυλίστρια στα show Dancing With The Stars και Dancing on  Ice του ΑΝΤ1.

H Αλεξάντρα Αντρέϊ  είναι η υπεύθυνη του casting   και σε αυτή μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή όλες οι υποψήφιες, στα τηλ. 69 77 16 57 35 (What's UP)

 Το "Μiss Εurope Face", είναι ο μοναδικός Πανελλήνιος διαγωνισμός για την ανάδειξη επαγγελματιών μοντέλων, που πραγματοποιείται για 23η συνεχή χρονιά, Είναι η ευκαιρία που δίνεται σε εκατοντάδες κορίτσια απ όλη την Ελλάδα, να σταδιοδρομήσουν σαν επαγγελματίες μοντέλα.

Η Αμαντίν Χατζηθωμά είναι μια από τις επώνυμες νικήτριες του "Μiss Εurope Face" και ήταν επικεφαλής του αγώνα κατά των ναρκωτικών σε όλη την Ευρώπη. Η Αμαντίν  εκπροσώπησε τη χώρα μας στο «Miss Europe Beauty Contest 2002» που έγινε στην Βαρσοβία και αναδείχτηκε πρώτη κατακτώντας τον τίτλο «Miss Europe»!
 
Στον διαγωνισμό "Miss Europe Face" που έγινε πέρυσι η Μορφούλα Φλιτζάνη και η Πάολα Μπούλοβα έκλεψαν την παράσταση και κέρδισαν τους τίτλους που οδηγούν στους Διεθνείς Διαγωνισμούς.

Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2011

Η Saucony στην Marathon Expo στο Ζάππειο, για τον Κλασικό Μαραθώνιο

Η Saucony, το γρηγορότερα ανερχόμενο brand παπουτσιών στην αθλητική αγορά με υψηλή τεχνολογία αποκλειστικά για δρομείς, θα έχει δυναμική παρουσία στο Marathon Expo 10-12 Νοεμβρίου που γίνεται στα πλαίσια του Κλασικού Μαραθώνιου

Oι δρομείς μεγάλων αποστάσεων θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν την Saucony στο Ζάππειο Μέγαρο από τις 10 έως τις 12 Νοεμβρίου 2011, τρεις μέρες πριν την έναρξη του 29ου Κλασικού Μαραθωνίου Αθηνών την Κυριακή Κυριακή 13 Νοεμβρίου.

Κατά τη διάρκεια του Marathon Expo, που έχει δωρεάν είσοδο, κάθε ενδιαφερόμενος θα μπορεί να βρει για πρώτη φορά στην Ελλάδα ρούχα και παπούτσια Saucony σε τιμές ευκαιρίας για να γνωρίσει το brand και να αποκτήσει την εμπειρία της ανωτερότητας της ποιότητας Saucony.

Στην αθλητική έκθεση θα δώσουν το παρόν τους ολες οι εταιριες που παρεχουν εξοπλισμο και ειδη που αφορουν δρομεις. Η Saucony, στην έκθεση θα διαθετει για πρωτη φορα επισημα στην Ελλαδα τα ειδη της.

Επισης, η Saucony ξεκινώντας την επίσημη παρουσια της στην Ελλαδα εχει δημιουργησει τη σελιδα της στο Facebook www.facebook.com/saucony.greece όπου οι φίλοι της κάνοντας like, θα μπορουν να έχουν μια ειδική έκπτωση επί πλέον 10% σε όλα τα είδη που θα διατίθενται, κατά τη διαρκεια της εκθεσης, στο Ζαππειο.

Με πάθος για τον καινοτόμο σχεδιασμό και την υψηλής τεχνολογίας εφαρμοσμένη μηχανική, τα running shoes Saucony δημιουργήθηκαν για να κάνουν τη ζωή των δρομέων καλύτερη: Ελαφριά hi-tech υλικά, βραβευμένη τεχνολογία υποστήριξης του πέλματος, ομαλή μετάβαση από τη φτέρνα στα δάχτυλα, είναι μόνο μερικά από τα τεχνικά χαρακτηριστικά γνωρίσματα των «καλύτερων running shoes» του άμεσου μέλλοντος.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...