Oι Τ. Ηλιακόπουλος, Direct Business Manager, Κ. Κατσιμπόκης, Head of Digital Marketing και Λ. Γερασίμου, υποδιευθυντής Marketing της INTERAMERICAN παραλαμβάνουν το βραβείο από τον Γρη. Αντωνιάδη. |
Η INTERAMERICAN, ανοίγοντας ένα νέο δρόμο στην ασφαλιστική αγορά και στις πρακτικές της διανομής ασφαλιστικών προϊόντων και υπηρεσιών, ουσιαστικά εισήγαγε με την Anytime το ενδιαφερόμενο κοινό σε μια νέα εποχή διαχείρισης της ασφάλισης. Βασικά χαρακτηριστικά της ασφάλισης με την Anytime είναι η αμεσότητα στη σχέση εταιρείας – ασφαλισμένου, τα απλοποιημένα ασφαλιστικά προγράμματα και η χρήση ποικίλων ψηφιακών εφαρμογών της τεχνολογίας, που ελαχιστοποιούν τους χρόνους στη διαδικασία ασφάλισης, από την αίτηση μέχρι την έκδοση και παράδοση συμβολαίου. Παράλληλα, η Anytime υποστηρίζει τιμολογιακά το απόλυτο «value for money».
Η Anytime Insurance Online, ξεκινώντας το 2008 με 2.000 ασφαλιστήρια συμβόλαια, έχει φθάσει σήμερα να εξυπηρετεί περισσότερα από 200.000 συμβόλαια, διευρύνοντας ταυτόχρονα το προϊοντικό φάσμα της με την προσθήκη προγραμμάτων ασφάλισης υγείας (Anytime Health) δίπλα στα προγράμματα ασφάλισης αυτοκινήτου. Ειδικότερα για το αυτοκίνητο, το 65% των συμβολαίων συνάπτονται πλέον μέσω διαδικτύου και το υπόλοιπο μέσω του εξειδικευμένου contact center της εταιρείας, ενώ στην online ασφάλιση ο πελάτης μπορεί να λάβει μέσα σε ελάχιστα λεπτά το συμβόλαιό του με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, τυπώνοντας και το σήμα ασφάλισης του αυτοκινήτου στον εκτυπωτή του.
Το στοιχείο, όμως, που κυρώνει την επιτυχία της καινοτόμου ασφάλισης Anytime είναι η ιδιαίτερα υψηλή ικανοποίηση των ασφαλισμένων που φθάνει το 87%, ενώ ένα ποσοστό 92% αυτών θα συνιστούσε ανεπιφύλακτα την Anytime για ασφάλιση σε τρίτους, σύμφωνα με τα στοιχεία πρόσφατης έρευνας στο πελατολόγιο. Θα πρέπει να συνεκτιμηθεί ότι το Anytime εκπαιδεύει το κοινό σε μια νέα αντίληψη που απαντά ως λύση στις συνθήκες του σύγχρονου, πολύπλοκου κοινωνικό-οικονομικού περιβάλλοντος και τούτο επιβεβαιώνεται από την ανάπτυξη της online αγοράς παρά τη γενικότερη κάμψη της ασφαλιστικής αγοράς. Εύλογα, για την επιτυχία του Anytime Insurance Online κρίνεται ως καθοριστικό το «κέλυφος» της φερεγγυότητας και αξιοπιστίας της INTERAMERICAN.
Το βραβείο για την εταιρεία, στη λαμπρή βραδιά των Marketing Excellence Awards 2013 που οργάνωσε το ΕΙΜ της Ελληνικής Εταιρείας Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ) στις 8 Οκτωβρίου σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας, παρέλαβαν οι Τ. Ηλιακόπουλος, Direct Business Manager, Κ. Κατσιμπόκης, Head of Digital Marketing και Λ. Γερασίμου, υποδιευθυντής Marketing της INTERAMERICAN. Σημειώνεται ότι φέτος οι υποψηφιότητες για τα βραβεία στις 6 κατηγορίες ξεπέρασαν κάθε προηγούμενο, φθάνοντας στις 101 από 61 εταιρείες. Στη διαδικασία αξιολόγησης, που ακολουθεί αυστηρά πλαίσια, συμμετείχαν 25 αξιολογητές – ακαδημαϊκοί, εκπρόσωποι θεσμικών φορέων και ανώτατα, έγκριτα στελέχη της αγοράς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!