Η οινοποιία «TSANTALI», παρουσιάζει τη νέα ετικέτα των πολυβραβευμένων και ιδιαίτερα δημοφιλών οίνων «ΡΑΨΑΝΗ» και «ΡΑΨΑΝΗ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟΣ» στην ελληνική αγορά μετά την εξαιρετικά επιτυχημένη παρουσία τους στο εξωτερικό.
Ο σχεδιασμός πραγματοποιήθηκε από την κορυφαία καναδική εταιρία, «EZI EVOLUTION», η οποία έχει αναλάβει ανάλογα projects για μερικούς από τους μεγαλύτερους οινοπαραγωγούς παγκοσμίως όπως TORRES, KIM CROWFORD κα. Στρατηγικός στόχος του επανασχεδιασμού είναι η δημιουργία μίας νέας, διεθνών προδιαγραφών εικόνας για το brand ΡΑΨΑΝΗ TSANTALI και η περαιτέρω ενίσχυση της θέσης της ελληνικής οινοποιίας στην παγκόσμια οινική αγορά.
Η νέα ετικέτα χαρακτηρίζεται από ακόμα περισσότερη λάμψη, νέες λιτές γραμμές και πιο σύγχρονη εμφάνιση. Παράλληλα τα κοινά στοιχεία ανάμεσα στις δύο ετικέτες προσφέρουν καλύτερη συνοχή λειτουργώντας ως «ομπρέλα» της οικογένειας των δημοφιλών οίνων «ΡΑΨΑΝΗ» και «ΡΑΨΑΝΗ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟΣ».
Αξίζει να τονιστεί πως το λανσάρισμα της νέας ετικέτας πραγματοποιήθηκε πιλοτικά στον Καναδά, συμβάλλοντας στη σημαντική αύξηση των πωλήσεων των ΡΑΨΑΝΗ από 10.000 σε 140.000 φιάλες. Ακολούθησαν αγορές όπως ΗΠΑ, Βέλγιο, Μεγάλη Βρετανία και Βραζιλία, καθώς και η Ελλάδα. Οι ετικέτες ΡΑΨΑΝΗ TSANTALI έχουν τύχει θερμής υποδοχής από κορυφαίους δημοσιογράφους οίνου ανά τον κόσμο όπως οι Jancis Robinson και Hugh Johnson.
Οι οίνοι «ΡΑΨΑΝΗ» και «ΡΑΨΑΝΗ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟΣ» με τη νέα ετικέτα διατίθενται σε φιάλες των 750ml και 187ml.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!